به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    ایمن ترافیک کالا

    ایمن ترافیک کالا یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید انواع تجهیزات ترافیکی، مبلمان شهری و تجهیزات ایمنی می باشد. این برند با استفاده از نیروی کار متخصص و مواد اولیه باکیفیت، توانسته محصولاتی مطابق با استانداردهای جهانی تولید نماید. بر همین اساس نیز تمامی محصولات خود را به صورت تضمین شده به مشتریان عرضه می کند. طبق سیاست مدیران این شرکت، فروش بدون واسطه به منظور پایین آوردن قیمت ها در اولویت کار این برند قرار دارد. ایجاد فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا نیز در راستای اجرای همین اهداف می باشد. به منظور آشنایی با محصولات این برند، ما را در ادامه این مطلب همراهی نمایید.

     

    تجهیزات ایمنی

    استفاده از تجهیزات ایمنیدر محیط کار، امری ضروری است. استفاده از این تجهیزات علاوه بر حفظ ایمنی بدن کاربران، به راحتی آنها در محیط کار نیز کمک می کند. این تجهیزات، محصولاتی از قبیل انواع لباس کار، کلاه کار، کفش ایمنی و دستکش ایمنی را شامل می شود. این برند در تولید انواع دستکش ایمنی نظیر دستکش کار کارگری، دستکش کار چرمی، دستکش ایمنی ضد برش و دستکش کار صنعتی و ... از متریالی با کیفیت بالا استفاده می کند. علاوه بر آن، این تجهیزات بر اساس الگوی حرکتی انگشتان طراحی شده و به همین سبب به هنگام کار، مشکلی برای کاربران به وجود نمی آورند. لباس کار و کفش ایمنی تولید شده در این برند نیز مطابق با الگوی مناسب و در سایزهای مختلف دوخته شده اند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

    تجهیزات ایمنی

    تجهیزات ترافیکی

    تجهیزات ترافیکی یکی از اساسی ترین تجهیزات در پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار شهری و برون شهری می باشد. ایمن ترافیک کالا در زمینه تولید تجهیزات ترافیکی، اقدام به تولید انواع تابلو ترافیکی، استوانه ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی رانندگی، بشکه ترافیکی، کله قندی، نیوجرسی و سرعتگیر کرده است. سرعت گیر تولید شده در این برند در دو نوع لاستیکی و پلاستیکی می باشند. استوانه، کله قندی و بشکه ترافیکی نیز در ابعاد و سایزهای مختلف و به صورت شبرنگ دار و بدون شبرنگ، در این برند تولید شده اند. شما می توانید در میان این تجهیزات، انواع چراغ راهنمایی سولار، لامپی، LED را نیز بیابید. نصب اصولی این تجهیزات نیاز به تخصص دارد. با تماس با کارشناسان این مجموعه می توانید از  تخصص نصابان حاضر در این شرکت استفاده کنید. شما می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و این محصولات را به صورت آنلاین خریداری کنید.

    تجهیزات ترافیکی

    مبلمان شهری

    یکی از معیارهای زیبایی شهرها، استفاده از مبلمان شهری زیبا است. ایمن ترافیک کالا با تولید انواع نیمکت پارکی، تاب سرسره پارکی، گلدان شهری و وسایل ورزشی پارکی، زمینه ای مناسب برای ایجاد فضای زیبا و همچنین آسایش شهرومندان فراهم کرده است. این برند انواع تاب سرسره پلاستیکی، فلزی و ویلایی را در سایز و اشکال مختلف طراحی و تولید کرده است. با مراجعه به سایت این شرکت می توانید گلدان شهری بتنی، کامپوزیتی، سنگی، سیمانی و فایبر گلاس را با قیمت مناسب خریداری نمایید. لوازم ورزشی تولید شده در این برند با استفاده از فولاد ساخته شده اند و به همین سبب از کیفیت و استحکام قابل قبولی برخوردار می باشند. در فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا می توانید از انواع این محصولات دیدن فرمایید.

    مبلمان شهری

     

    malihe
    چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 15:50
    بازدید : 304

    انواع تاب پلاستیکی

    یکی از پر فروشترین محصولات بازی کودکان در خانه، مهدکودک و پارک ها تاب است. خرید تاب سرسره کودک پلاستیکی و نصب آن در خانه می تواند شرایط بازی امن و راحت را برای کودکان فراهم آورد.

    تاب خانگی

    در جامعه امروزی بدلیل آپارتمان نشینی، کودکان در خانه جنب و جوش و فعالیت کمتری دارند از اینرو استفاده از وسایل بازی و پارکی کودک در منزل می­تواند مقداری از این مشکل را برطرف کند. تاب خانگی نمونه­ای از این وسایل است که در انواع و طرح های مختلف طراحی و تولید می­شود.

    تاب و سرسره پلاستیکی

    این محصول یکی از انواع تاب و سرسره در مهد کودک است که مطابق با ساختار و ارگونومی اندام کودکان تولید و عرضه میگردد. تاب و سرسره پلاستیکی با توجه به نیاز و سلیقه کودکان در مدل های مختلفی طراحی می­شود تا جذابیت بیشتری برای کودکان داشته باشد. تاب و سرسره اسب، سرسره پلاستیکی خرسی، تاب بازی خرسی و تاب زرافه نمونه ­ای از انواع تاب و سرسره حیوانی پلاستیکی است که با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی به فروش می رسند. این محصول از جنس پلی اتیلن نشکن است که مقاومت بالایی جهت نشستن و بازی بچه ها دارد.

    تاب و سرسره پلاستیکی در هنگام استفاده همزمان کودکان از تاب و سرسره دارای امنیت بالایی بوده و در ابعاد مختلفی تولید میگردد که قابلیت نصب در محیط­ های کوچک را نیز داشته باشد.

    تاب و سرسره سنجاب

    تاب و سرسره سنجاب نمونه ­ای از تاب و سرسره مهد کودکی و پارکی پلی اتیلنی است که مناسب کودکان 2 سال به بالا میباشد. تاب و سرسره سنجاب تا 40 کیلوگرم وزن را می­تواند تحمل کند و از دوام و استحکام خوبی برخوردار است. قیمت تاب و سرسره سنجاب نسبت به نمونه ­های مشابه خارجی اش مناسب بوده و یک حلقه تور بسکتبال که قابل نصب و جداسازی است در کنار آن قرار دارد.

    سرسره سنجاب بدلیل نداشتن گوشه های تیز و برنده ایمنی کودکان هنگام بازی را تامین نموده و طبق استانداردهای ایتالیایی تولید و عرضه میگردد. تاب و سرسره سنجاب بدلیل سبکی به راحتی قابلیت جابجایی دارد و با داشتن ابعاد مناسب از اشغال فضای اضافی جلوگیری میکند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره کودک محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه نحوه انتخاب تاب سرسره می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

    تاب سرسره

    malihe
    دوشنبه 27 مرداد 1399 - 17:57
    بازدید : 290

    انواع آبخوری

    امروزه ابخوری ها در جنس ها و طرح های بسیاری تهیه و تولید می شوند که ما در این جا شما را با انواع آبخوری هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند آشنا می نماییم. انواع آبخوری ها بر حسب جنس مواد اولیه به دسته های بسیاری همچون موارد زیر تقسیم میشوند:

    آبخوری سنگی

    نوع دیگری از آبخوری ها که امروزه بسیار پرکاربرد می‌باشند آبخوری سنگی پارکی می‌باشد. آبخوری سنگی همان گونه که از نام آن مشخص است از جنس سنگ های مقاوم می‌باشد و در صورت ضربات سنگین مشکلی برای آن ها پیش نمی‌آید. ابخوری‌ سنگی خود از جنس سنگ های مقاومی همچون سنگ کریستال، سنگ کریستال تیشه ای، سنگ تراورتن و…تهیه و تولید می شوند. آبخوری سنگی از جمله آبخوری هایی می‌باشد که در بسیاری از شهرها از آن ها استفاده می‌شود و قابل نصب و اجرا در شهرهای مختلف است. همچنین شما می توانید در هنگام سفارش ابخوری سنگی طرح دلخواه خود را انتخاب نمایید. جهت آشنایی با طریقه نصب آبخوری سنگی و مصارف کاربرد آن می توانید سوالات خود را از کارشناسان ایمن ترافیک بپرسید تا بتوانند راهنمایی های لازم را در خصوص آبخوری سنگی در خدمت شما ارائه نمایند.

    آبخوری بتنی

    قطعا شما نیز درهنگام گردش با انواع آبخوری بتنی مواجه شده اید. آبخوری بتنی از جمله تجهیزات شهری و جزئی از خانواده مبلمان شهری می‌باشد و از وسایل لازم و ضروری در مکان‌های پربازدید مانند پارک ها، مراکز خرید و…است. شهروندانبهجهتنوشیدن آب آشامیدنی سالم در محوطه پارک‌ها و مراکز خرید نیاز به آبخوری‌بتنی دارند و به همین جهت نصب و اجرا آن در فضاهای پر رفت و آمد بسیار ضروری می‌باشد. آبخوری بتنی از جمله ابخوری هایی است که امروزه به دلیل مقاومت بسیار بالا از آن در سراسر شهر به خصوص در بوستان ها و فضاهای سبز استفاده می‌شود. آبخوری بتنی از بتن سخت ساخته شده است و در برابر شرایط آب و هوایی گرم و سرد و طوفانی بسیار مقاوم می‌باشد. از جمله مزیت های دیگر آبخوری بتنی که امروزه بسیار پرکاربرد می‌باشد می توان مقاوم بودن در برابر خوردگی و ضربات سنگین را نیز عنوان کرد. از جمله مشخصات این محصول که در عصر حاضر بسیار پرکاربرد می‌باشد می توان خرید آبخوری بتنی در طرح ها و رنگ های متفاوت به صورت سفارشی را نام برد.

    ممکن است شما هم برایتان این سوال پیش آمده باشد که منبع آب آشامیدنی که در آبخوری بتنی قرار دارد از کجا می‌باشد؟ برای توضیح بیشتر خدمت شما باید عرض شود که آب آشامیدنی در ابخوری بتنی متصل به آب لوله کشی می‌باشد و از طرفی دیگر آبی که هدر می رود به فاضلاب برگردانده می‌شود.

    کلام اخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آبخوری پارکی بوده و در صورت نیاز به نصب این محصولات می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل کنید.


    آبخوری

    malihe
    يکشنبه 26 مرداد 1399 - 21:43
    بازدید : 286

    چراغ گردان پلیسی

    گاهی اوقات ماشین های امداد و ماشین های پلیس از وسیله ای برای اطلاع به افراد به جهت باز کردن مسیر احتیاج دارند تا بتوانند از مسیری عبور نمایند به همین دلیل خرید چراغ گردان پلیس که یکی از مهم ترین تجهیزات پلیس می باشد رواج دارد. در صورتی که از چراغ گردان پلیسی به صورت شخصی استفاده شود این کار جریمه چراغ پلیسی را به همراه خواهد داشت به همین جهت استفاده از چراغ های پلیسی برای ماشین حتما باید برای ماشین های امداد و یا پلیس باشد در غیر این صورت پیگرد قانونی و جریمه چراغ پلیسی برای افراد در نظر گرفته خواهد شد بنابراین این نکته را در نظر داشته باشید که برای نصب و اجرا چراغ گردان پلیسی باید مجوز چراغ گردان را داشته باشید.

    درهنگام خرید چراغ گردان پلیسی ال ای دی لازم است به این نکته توجه نمایید که چراغ گردون ال ای دی دارای کیفیتی عالی و طول عمر بالاتری نسبت به چراغ گردان های پلیسی دیگر می باشد به همین جهت خرید چراغ گردان پلیسی ال ای دی بسیار به صرفه تر از خرید چراغ گردان هایپلیسی دیگر می باشد.

    فلاشر پلیس

    یکی از مهم ترین انواع چراغ های پلیسی که از جمله تجهیزات پلیس می باشد می توان فلاشر پلیسی را نام برد که نور آن مانند فلاشر دوربین های قدیمی می باشد و برد کوتاهی دارد اما بسیار قدرتمند است و به همین جهت می توان گفت فلاشر پلیس از برخی از چراغ های پلیسی بسیارقدرتمندتر می باشد.

    ممکن است با شنیدن نام فلاشر پلیسی موتور به این موضوع فکر کنید که فلاشر پلیسی موتور فقط برای استفاده در موتورها به کار برده می شود اما این تصور اشتباه می باشد زیرا می توان از فلاشر پلیسی موتور بر روی خودروهای امداد و آمبولانس نیز استفاده نمود. در ساخت فلاشر پلیسی موتور از ال ای دی استفاده شده است و به همین جهت بسیار کم مصرف می باشد و دارای کارایی بالایی است و نسبت به فلاشر پلیسی موتور که در گذشته تولید می شد بسیار قوی تر و دارای طول عمر بسیار بالاتری می باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات هشداردهنده پلیسی است. از جمله محوصلات این برند باید به چراغ گردان پلیسی و امداد اشاره نمود.


    چراغ گردان

    malihe
    دوشنبه 13 مرداد 1399 - 22:51
    بازدید : 309

    دستکش ضد برش استادکار

    دستکش ضد برش استاد کار یکی از وسایل محافظتی شخصی است، که در مشاغل و صنایع مختلف کاربرد داردو می تواند دست ها را در برابر انواع خطرات محیط های کاری صنعتی محافظت نماید.

    دستکش برش خورده و دوخته شده را می توان با استفاده از مواد مقاوم در برابر برش یا با استفاده از مواد معمولی با روکش کامل تهیه کرد. نخست مواد برش داده می شوند تا شکل بگیرند و سپس به یک دستکش دوخته شوند.دستکش کشباف بدون درز توسط یک دستگاه بافندگی صاف در یک قطعه بافته می شوند.

    دستکش ضد برش استاد کار پس از دوخت در برابر خطرات احتمالی که در محیط کار با آن روبه رو می شود مورد ارزیابی قرار می گیرد. دو استاندارد متداول برای اندازه گیری مقاومت در برابر برش دستکش استفاده می شود. یکی در درجه اول در آمریکای شمالی و دیگری در اروپا و آسیا استفاده می شود.

    دستکش ضد برش استادکار از لایهی نخیبا استحکام بالا ساخته شده است. کف دستکش اغلب با لاتکس جامد یا فوم پوشیده شده است. مواد اولیه مرغوب به کار رفته در آن باعث وزن کم دستکش  می شود. جنس نخ به کار رفته در دستکش استاد کار به گونه ای است که برای دستها ضد حساسیت است و باعث افزایش ایمنی می شود.

    دستکش استادکار در کارهای ساختمانی، در کارگاه جوشکاری ، تراشکاری و صنایع خودرو کاربرد دارد. به دلیل انعطاف پذیری بالا ومقاومت در برابر اجسام برنده وراحتی در هنگام کار بهترین محافظ برای دستها می باشد.

    دستکش ضد برش استاد کار در رنگبندی مختلف تهیه می شود. یکی از مولفه های موثر درقیمت دستکش ضد برش استاد کار جنس نخ ومواد به کار رفته در کف دستکش می باشد. برای اطلاع از قیمت دستکش ضد برش استادکار می توانید به لیست قیمت در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کرد.

    ضد برش

    malihe
    شنبه 11 مرداد 1399 - 15:06
    بازدید : 308

    لباس کار کارگری

    لباس کار یکی از مهم ترین وسایل محافظتی برای کارگران محسوب می شود. در حال حاضر در اکثر مشاغل وصنایع کارفرمایان برای یکدست بودن نیروی کاری از لباس متحدالشکل استفاده می کنند. استفاده از لباس مناسب برای کارگران الزامی است.

    در انتخاب لباس کارگری نوع مشاغل، ویژگی محیط کار وشرایط اقلیمی منطقه تاثیر بسزایی دارد. لباس کارگری به دو صورت سرهمی یا دوتیکه دوخته می شود. الیاف به کار رفته در لباس کارگری به صورت الیاف طبیعی یا ترکیبی از الیاف طبیعی ومصنوعی استفاده می کنند.

    جنس پارچه لباس کارگری از پارچه ترگال ساده، پارچه ی فیلامنت کجراه یا پارچه تمام پنبه استفاده می شود. در پارچه کجراه از پنبه وپلی استر به صورت ترکیبی استفاده شده است. کارگرانی که با کوره های حرارتی سر وکار دارند معمولا از لباس نسوز که پنبه ی به کار رفته در آن بیشتر است استفاده می کنند. افرادی که در سرد خانه های مواد غذایی کار می کنند لباس کار آنها نیاز به عایق سرما ورطوبت دارد.

    مواردی که در تهیه لباس کارگری به آن توجه می شود سایز لباس استاندارد باشد، دوخت آن محکم باشد، سایز آستین مناسب باشد و جیب هایی متناسب با نیاز کارگربر روی لباس تعبیه شود.

    در بعضی از مشاغل که کارگران به صورت موقت مشغول کار هستند کارفرما می توانند از لباس کار ارزان استفاده کند. این نوع لباسها به دلیل کاربرد متریال ارزان در آنها ودوخت ساده با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. هم چنین خرید لباس کارگری به صورت عمده نیز بر قیمت لباس کار کارگری تاثیر بسزایی دارد.

    ایمن ترافیک کالا بر اساس نیاز جامعه کارگری، لباس کارگران را با استاندارد روز جهان، با سایز بندی و رنگبندی متنوع تولید می کنند. برای خرید لباس کارگری با بررسی لیست قیمتهای موجود در فروشگاه اینترنتی می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد.

    لباس کار

    malihe
    جمعه 10 مرداد 1399 - 3:10
    بازدید : 308

    کلاه ایمنی jsp

    کلاه ایمنی jsp یکی از پرکاربردترین کلاه های ایمنی می باشد.این نوع کلاه، توسط شرکت های ایرانی و در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود. اما به طور عمومی از جنس پی وی سی و یا پلی اتیلن مرغوب ساخته می شوند. همچنین دارای بندهای ابریشمی هستند که به صورت رگلاتوری بر سر کاربر کیپ می شوند و از این رو هیچ گونه حرکت اضافی در هنگام کار نخواهند داشت. کلاه ایمنی جی اس پی دارای کیفیت بالایی بوده و مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی، کارگاهی، پالایشگاه و ساختمانی می باشد. کلاه کار ساختماتی جی اس پی، نمونه ای از انواع گوناگون این کلاه هاست. قیمت کلاه ایمنی جی اس پی با توجه به جنس مواد اولیه  و امکاناتی که برای آن طراحی شده است تعیین می گردد. نسبت به کیفیتی که دارند قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است.

    هر کدام از انواع کلاه جی اس پی با توجه به محیطی که کلاه کار در آن استفاده می شود دارای امکانات متفاوتی هستند. برخی از آن ها عایق برق هستند و برخی دیگر که در کارگاه های معمولی استفاده می شوند این ویژگی را ندارند. نوعی از آنها دارای عینک محافظ چشم هستند. نوع دیگر که موسوم به کلاه ایمنی شیلد دارjsp می باشند، شیلد محافظ صورت دارند. نکته دیگر، تولید کلاه های jsp در رنگ های مختلف است. این نوع کلاه در رنگ های آبی، سفید، توسی، نارجی، قرمز و زرد تولید و عرضه می شود. تمایز رنگ ها جهت استفاده جایگاه های مختلف شغلی است. بنابراین، از کارفرما گرفته تا کارگر می توانند از کلاه های با کیفیت جی اس پی استفاده کنند.

    چنانچه قصد خرید کلاه ایمنی جی اس پی را دارید، می توانید آن را از طریق فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا خریداری نمایید. ایمن ترافیک کالا که عرضه کننده انواع مختلف تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد، بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می دارد.

    jsp

    malihe
    دوشنبه 6 مرداد 1399 - 23:52
    بازدید : 309

    انواع عینک ایمنی کار

    عینک های ایمنی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بر اساس متریال استفاده شده در آنها و همچنین کاربری که برای آن طراحی شده به مدل های مختلفی تقسیم شده است. خرید عینک ایمنی باید با توجه به نیاز و شرایط کاری باشد. عینک ایمنی بر اساس مواد اولیه استفاده شده در لنز به موارد زیر تقسیم شده است.

    • عینک ایمنی طبی
    • عینک ایمنی ضد بخار
    • عینک ایمنی آفتابی
    • عینک ایمنی ضد خش
    • عینک ایمنی گاگل

    انواع عینک ایمنی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد نیز براساس تقسیم بندی زیر دسته بندی می شوند.

    • عینک ایمنی مهندسی
    • عینک ایمنی آزمایشگاهی
    • عینک ایمنی برشکاری
    • عینک ایمنی جوشکاری

    همانطور که مشاهده می فرمایید تنوع انواع عینک ایمنی بسیار زیاد است. برای مثال عینک ایمنی مهندسی آفتابی برای کار در مناطق گرمسیر که نور خورشید دید افراد را ضعیف می کند کاربرد دارد حال آنکه عینک ایمنی مهندسی ضد بخار برای کارگران و مهندسینی کاربرد دارد که در مناطق مرطوب به فعالیت مشغول هستند. هر آنچه از انواع عینک ایمنی کار نیاز داشته باشید می توانید در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا تهیه نمایید. در این فروشگاه می توانید عینک هایی از برندهای مانند عینک ایمنی توتاص، عینک ایمنی پارکسون و عینک ایمنیabz را تهیه نمایید.

    عینک ایمنی طبی

    در بین افرادی که نیاز به عینک ایمنی دارند هستند افرادی که به دلیل ضعف در بینایی از عینک طبی استفاده می کنند. از آنجایی که بیشتر عینک های ایمنی را نمی توان همزمان با عینک طبی استفاده نمود ممکن است فرد استفاده از عینک ایمنی را کنار بگذارد. عینک طبی را نمی توان عینک مناسبی جهت ایمنی چشم دانست. این عینک ها تمامی ناحیهی چشم را در بر نمی گیرند و همین باعث می شود فرد در معرض خطر قرار گیرد. از طرفی بدون عینک طبی دید مناسبی برای انجام کار وجود نخواهد داشت. شرکت های تولید کننده ی تجهیزات ایمنی با علم به این مشکلات عینک های ایمنی کار را شخصی سازی نموده و برای این افراد به صورت سفارشی عینک ایمنی طراحی می نمایند. با این کار علاوه بر دید کامل فرد، ایمنی چشمان وی نیز حفظ خواهد شد. در سایت ایمن ترافیک کالا می توانید با شرکت هایی که عینک ایمنی طبی طراحی می کنند بیشتر آشنا شوید. در ایران عینک ایمنی پارس اپتیک سفارشات عینک ایمنی طبی را قبول می کند.

    عینک ایمنی ضد خش

    عینک ایمنی نیز مانند دیگر تجهیزات نیاز به مراقبت دارد. اما یکی از قابلیت هایی که در انواع عینک ایمنی قرار داده شده قابلیت ضد خش است. با این قابلیت طول عمر انواع عینک ایمنی افزایش مییابد. عینک هایی که دارای این قابلیت هستند را عینک ایمنی ضد خش می نامیم. تقریبا تمامی برندهای معروف عینک های ایمنی خود را به صورت ضد خش طراحی می کنند. انواع عینک ایمنی موجود در سایت ایمن ترافیک کالا اکثرا ضد خش بوده است. محصولات برندهایی معتبری مانند عینک ایمنیcat و عینک ایمنیcanasafe در این سایت موجود است. یکی از بهترین انواع عینک ضد خش عینک ایمنی پارکسون abz مدل ss 7599 می باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی انواع عینک ایمنی را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

    عینک ایمنی

    malihe
    چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 17:27
    بازدید : 303

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 49
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه